Bowkit
Inspectierapport
Aanbieder
Taalklas
Conclusie
Voldoende
Afgerond op
27 november 2019
A
Didactiek
✔︎
A1
Doelgerichtheid van het taalonderwijs
✔︎
A1a
Lesdoel in relatie tot leertraject
voldoende
A1b
Materiaalgebruik
twijfelachtig
A1c
Praktijkgericht leren in de les
goed
A1d
Praktijkgericht leren buiten de les
voldoende
A2
Pedagogische competenties
✔︎
A2a
Activering cursisten
voldoende
A2b
Werkklimaat
goed
A2c
Intercultureel klimaat
voldoende
A3
Algemene didactische competenties
✔︎
A3a
Structuur
voldoende
A3b
Time management
goed
A3c
Instructie
voldoende
A3d
Werkvormen
goed
A3e
Sturing
twijfelachtig
A3f
Maatwerk en differentiatie
voldoende
A3g
Feedback
voldoende
A4
Vakspecifieke didactische competentie
✔︎
A4a
Lezen
voldoende
A4b
Luisteren
voldoende
A4c
Spreken
twijfelachtig
A4d
Schrijven
voldoende
A4e
Woordenschat
goed
A4f
Uitspraak
twijfelachtig
A4g
Grammatica en vorm
voldoende
B
Cursistbegeleiding
✔︎
B1
Intake
✔︎
B1a
Procedure
voldoende
B1b
Inhoud intake
voldoende
B1c
Aanbod
voldoende
B1d
Informatie voor cursisten
voldoende
B2
Begeleiding
✔︎
B2a
Begeleiders
goed
B2b
Voortgangsbewaking
voldoende
B2c
Examenvoorbereiding en -planning
voldoende